marți, 8 ianuarie 2008

Expodisc

Pentru acei colegi care erau foarte curiosi la ce,si cum se foloseste filtrul EXPODISC m-am gandit sa postez niste pozne facute de mine,a 2-a zi dupa ce am cumparat produsul. Initial pretul lui parandu-mi un pic cam maricel... rezultatele testelor au fost peste asteptari. Am fotografiat in interior la lumina unui bec obisnuit din sufragerie. Balansul de alb le-am setat intai pe AWB (autowhite balance), TUNGSTEN si in cele din urma pe CUSTOM WB (folsind expodiscul). RAW, Trepied, 100 ISO, f9, prioritate de diafragma. Am folosit un Canon EOS 350D si 24-70/2.8 L. Nu am compensat expunerea deloc, special pentru a arata rezultatul crud din aparat. Mai multe informatii puteti afla pe site-ul lor www.expodisc.com de unde puteti face un download la fisierele/manualele pdf. Pentru imaginile cu sampoane, expunerea a fost compensata cu o treapta (+1). ISO 100, 5sec., f11, prioritate de diafragma. Numarul din paranteza reprezinta temperatura de culoare la care a fost deschis automat fisierul RAW in Photoshop.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Super ... multumim pentru exemple si explicatii.

Cristian Deaconu spunea...

Era interesant sa pui si un exemplu cu custom WB facut pe o foaie alba sau un ceva gri, sa vedem daca merita banii.