luni, 25 februarie 2008

Black and Red

Lamb - What is this sound

7 comentarii:

Sangria spunea...

superba ultima fotografie :)

Alberto Bolocan spunea...

Prima imi place... un model bun :P.

julliano spunea...

Foarte frumoasa si "calduroasa" prima :D
un portret reusit, bravo!

Dedi spunea...

982buuuun! la cea cu mana la ochi as avea ceva de obiectat. in rest..foarte bine!

Catalina Zaharescu spunea...

Ce anume, Dedi? Sedinta aceasta foto a fst de test si as vrea sa stiu unde-s greselile.

Dedi spunea...

In primul rand vad ceva spatiu liber nejustificat in partea dreapta a imaginii. Privirea mea cauta ceva in centrul de interes din drepata sus, dar nu gaseste. Ochiul (care ar fi trebuit sa fie acolo, este cam pe centru (ba chiar spre stanga), deci i se pierde din putere si balans compozitiei.
doi - mana nu se vede clar ca este mana - eu o percep ca ceva care obtureaza "brutal" ochiul modelului, fara a potenta in vreun fel mesajul pozei. Poate daca si-ar fi acoperit ochiul cu palma ar fi fost mai echillibrata poza..asa imi da impresia ca « se roteste » spre stanga.

Catalina Zaharescu spunea...

Asa domne'. Iti multumesc. Am incercat cu palma, cot, degete. Nu a iesit ce am vrut. Sambata incerc din nou, mai in forta si vad ce-mi iese.
Spatiul din dreapta (parul) echilibreaza, in opinia mea, toata zona de rosu data de camasa si cearsaf. Cum ar fi fost sa fi vazut doar nuante de rosu in fata ochilor? :P