marți, 12 februarie 2008

Trafic

Sunt axat pe tema de trafic luna asta, cu scopul de-a scoate ceva cu care sa ma pot inscrie si eu la concursul National Geografic din Februarie. Problema e ca prin Bucuresti nu prea ai dealuri sau locuri inalte de unde sa ai o priveliste mai nemaipomenita (sau daca sunt, nu le stiu eu) si nici acces la cladirile bune n-ai.

De fapt nu prea ai acces mai pe nicaieri. Pozele astea sunt facute de la Academia Militara, unde o tipa m-a facut sa cobor treptele si sa trag de langa statuie ca mai sus nu era voie sa "filmez", ca era proprietate militara :| Au Romanii astia o fobie pe trepiede si pe aparate de fotografiat care nu-s savoniere, e absolut incredibil. Nu cred ca am mai vazut paranoia asta altundeva in lume. Nici nu trageam spre cladire, ca asa as mai fi zis ca poate vroiam sa le fur secretele lor de stat.

Ma rog, astea-s cele mai OK poze care le-am scos ieri. Ar mai fi fost una, dar a fost trasa la F/32 pentru un timp cat mai lung (care de fapt a fost cam scurt pentru f/32 si iso 100 - 15 secunde) dar nu-mi place cum arata, si din cauza ca a fost facuta la F/32 si arata ciudat, si din cauza ca pana am vazut compozitia aia, mi se dusese lumina. o well anotha day anotha dolla :(

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mai buna a doua, zic eu. Chiar si reclama aia din stanga jos merge parca, balanseaza un pic si mesajul e OK.
Pacat ca nu sunt lumini si in blocurile alea. Deh, costa...
Bafta!

Smekermann spunea...

Multumesc de critica. Dupa cum am vorbit in persoana, mie-mi place prima, pentru ca-ti da o idee de-a fi "blocat in trafic" mai buna, in sensul ca masinile din prim plan sunt oprite (si expunerea era destul de lunga) si cele din fundal sunt un blur, apropiindu-se de cele oprite, in asa fel perpetuand ideea asta.

Ai dreptate, totusi, a doua imagine este mai... "armonioasa", sa-i zicem, in sensul ca totul este blur-uit, si asa da mai bine ochiului. Totusi, este o imagine destul de banala, si n-as vrea sa-mi uzez una din cele doua imagini alocate la concursul respectiv cu asa ceva. Poate daca nu mai prind nimic bun, o sa intru cu asta, dar este o ultima resursa.

Mercy for the commentary imo :(

Alberto Bolocan spunea...

Sunt derutat... nu stiu ce sa fac mai intai... sa citesc sau sa admir fotografiile?... :P [glumesc bineinteles]