luni, 4 februarie 2008

ZOO

9 comentarii:

Alberto Bolocan spunea...

Ce dezamagit pare leul... :(... bravo pt pozne!

Catalina Zaharescu spunea...

Bravo Bogdan. Frumoase zooportrete :)

Bogdan Zop spunea...

mersi frumos alberto si catalina
da din pacate majoritatea animalelor aveau asftel de fete, ti se facea mila cand le vedeai...

Smekermann spunea...

Frumoase, te-ai apropiat destul de mult. Echivalentul la ce distanta focala ai folosit?

Bogdan Zop spunea...

undeva pe la 260-280 pe 35 mm cred...
ms frumos

Anonim spunea...

Foarte misto. Toate au iesit foarte dragute. Alea cu leul sunt mortale. E misto cea in care se vede textura limbii. Si expresia tigrului imi place. Culorile apar ciudat insa pe monitorul de la servici. Acasa n-am incercat inca. Te-ai jucat la levels? Apar niste portiuni ce par arse.
In alta ordine de idei, lupi n-aveau? :0)

Emmma spunea...

SUper alea cu leul!! Bravo!!
In alta ordine de idei: mai dau voie la zoo cu aparatul de pozat ca citisem eu la un moment dat ca s-a interzis sau ca s-a bagat o taxa. Ai idee? ca de mult n-am mai fost si eu pe la zoo :D

Bogdan Zop spunea...

lupum la mine nu se vad arse, am si cu lupi :D

emma cica fotografiatul este interzis, sunt multe afise, dar nu ne-a zis nimeni absolut nimic...gardienii treceau fara nici o problema pe langa noi

multumesc inca o data:D

battlefield spunea...

vai dar bubu ala de leu a iesit bestial, cel putin in prima , iti vine sa l pupi, ce moaca de bubulina are. hihi.cele cu nenea leu imi plac cel mai mult pt ca i ai prins f bine trairea de moment.Frumos.