marți, 18 martie 2008

Forturi si baterii

In lungime de aproximativ 70 km, Centura Bucurestilor are din 2 in 2 km cate un fort sau o baterie construite intre anii 1887-1907.
Daca din loc in loc, mergand pe centura vezi cate o padurice, uneori bine pazita, atunci inseamna ca ai gasit un fort sau o baterie, care deunazi faceau parte din fortificatiile ce aparau capitala. Astazi, o parte sunt depozite, o parte sunt unitati militare, altele parasite...
Momentan am vizitat: bateria 9-10, 15-16, Fortul Chiajna, bateria 14-15.

5 comentarii:

julliano spunea...

hehe, deci asta faceai tu cu wide-ul pe afara ;)) foarte faine pozele, mie nu mi-a iesit mai nimic in prima baterie. Bravo!

Catalina Zaharescu spunea...

Ce sa fac daca nu stii sa-ti folosesti aparatul? :P

Catalina Zaharescu spunea...

PS: Merci pt wide, ma frend.

Anonim spunea...

Tare. Desi a 2-a mi se pare cea mai tare, caci deh, pozele de grup dau mereu bine, cred ca prima imi place cel mai mult ca si realizare.
Foarte bine expusa avand in vedere lumina puternica din spate.
Ai folosit flash-ul? Sau cum de ai expus corect si "modelele" si cerul?

Catalina Zaharescu spunea...

Am facut spot pe nori, +1.5 la expunere, AE Lock si click :D. Detalii si acolo si acolo :)
Nenorocirea e ca nu stiu din ce idee a fabricantului... trebuie sa fac miscarea asta de fiecare data... la fiecare cadru. Asta e.