sâmbătă, 1 martie 2008

punct...si de la capat

4 comentarii:

julliano spunea...

foarte buna compozitional, felicitari! insa procesarea nu este cea mai fericita, cam are noise.

battlefield spunea...

ca e bine ..ca e rau...poate da, poate nu, cert lucru e ca mie asa mi placu sa iasa,si nu fu un accident:P

Anonim spunea...

Pe mine nu ma deranjeaza noise-ul, la alb-negru este universal acceptat.
Ma deranjeaza ca stalpul este inclinat si lipsa de contrast. Cred ca se poate reprocesa folosind burning & dodging si pentru inclinare - lens correction.

battlefield spunea...

sunt de acord cu tine in legatura cu stalpul ala, deranjeaza prin prezenta dar sa mai fie si stramb:)).Am doar o saptamana de cand am pus mana pe ps, o sa lucrez la asta:) Cat despre contrast...am incercat asa cum ai spus tu si nu mi a placut , pt ca e o straduta asa, ce curge agale, lenesa..cu contrast deja i se schimba atitudinea.Cam asa am simtit eu, nu stiu de e ok sau nu:) Multumesc de comentariile constructive,mai astept.