joi, 24 aprilie 2008

Classic

2 comentarii:

RobertG spunea...

Am vrut sa fiu rautacios ... dar ... am zis k mai bine iti spun k ceea ce am vazut e doar o poza slaba.dc ? pt k :
1.Lumina e f proasta iar umbrele deranjeanza.Echilibrul nu exista.
2.Incadrare care nu avantajeaza deloc modelul si nici photograful , si in plus de asta exista un conflict la umar, nu se stie dak ai vrut sa il tai sau sa il incadrezi.
3.Hai sa vb de procesare si la tine :) ... un sharp ai fi fost f bun iar dak tot e asa inchiasa poate ar fi fost mai bine sa o faci "clar obscur"

PS: asta e parea mea, doar un ignorant care nu stie nimik despre fotografie :)) , dar iti zic k nici kiki nu o sa te angajeze k fotograf la ea in departament.

Do NOT be Offended !!!

Anonim spunea...

Da, merci.
Stiu ca lumina nu e buna. Este facuta acum vreo 2 ani cand stiam destul de putine despre iluminare portrete.
Am postat'o din cauza altor portrete puse aici, majoritatea complet neinspirate dpdv al expresivitatii si al alegerii modelului.
Fara probleme o sa ma impac cu ideea ca e o poza slaba.
P.S. Mai astept pietre...