marți, 22 aprilie 2008

porumbei

6 comentarii:

Adrian Puica spunea...

De ce i-ai taiat coada la zburatoare :((( ?

Unknown spunea...

Imi pare tare rau ... dar nu a fost cu intentie :-(. Tot incercand sa ma aproprii foarte mult si ei miscandu-se foarte repede nu am reusit sa-l incadrez chiar asa de bine.

Adrian Puica spunea...

pai asta mai lipsea, sa o faci si cu intentie si sadism! :)
asta-i meteahna obiectivului fix, trebuie sa te misti tu fata-spate. dar stanga dreapta e ok :P
sper sa nu gresesc, le-ai facut cu un 50mm fix oare?
daca gresesc, imi cer scuze.

Unknown spunea...

Nu-i nevoie de scuze.
Nu este vorba de un obiectiv fix ci de un 75-300 dar si cu un inel de macro montat.
Combinatia asta ma lasa sa ma aproprii foarte mult dar foarte usor ieseau imediat din focus asa ca, aveam cam multe pe cap (prea multe se pare ... )

Adrian Puica spunea...

buna ideea cu inelul de macro. dar iti cam limiteaza campul de claritate si de aceea am crezut ca e un fix. am vazut un camp destul de mic, si m-am gandit ca s-a folosit ceva de la 2.8 in jos

RobertG spunea...

Frumosi porumbei si dof ... dar de ce ai fost asa macelar cu ei ? :) :P