miercuri, 23 aprilie 2008

Rasnov

Pt. mai multe imagini click AICI !!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

As fi cadrat cu mai putin cer, oricat de frumos era.
Procesarea lasa de dorit, este complet nenaturala.
Locul e bun, drumeagul acela face toti banii.
Se poate cropa si reprocesa.

Smekermann spunea...

Am aceeasi parere ca Dan, in sensul ca este supraprocesata - culorile sunt prea tipatoare si albastrul ala mai ca-ti oboseste ochii, atat de puternic este. De-asemenea, as fi reincadrat compozitia: desi, judecand dupa copaci, pare a fi orizontala, ai o impresie ca se prelinge inspre dreapta. As fi reincadrat poza sa cuprinda muntii mai bine (ie. mai mult inspre stanga), pentru ca ei sunt ceea ce ancoreaza imaginea. Ai taiat muntii chiar unde incepea zapada, si asta iti atrage privirea spre marginea cadrului.

In orice caz, cred ca ce ma deranjeaza cel mai tare este supraprocesarea de culori. Ai putea sa-mi dai o explicatie de ce ai vrut sa ai culorile atat de tipatoare?

GELU spunea...

Cu procesarea sunt deacord, dar cu celelalte sugestii de cadrare nu sunt.
Vlad, partea cu zapada nu cred ca deranjeaza...ca sa poata prinde in cadru ceea ce a vrut trebuia sa taie de la zapada, plus ca nu este ceva anormal cu zapada pe munte.Acorarea, cum ii spui tu, e bine realizata si cu dealurile din dreapta, proportiile planurilor mie-mi par bune.
Eu as fi pus mai mult cer in cadru, sau in situatia asta as mai fi taiat din partea de jos pana aproape de casuta de pe deal.

Si apropo, nu e la Rasnov...ala-i drumul catre Pestera:):):)

RobertG spunea...

Multumesc mult pt comenturi.Chiar era cazul sa incepeti sa fiti mai pretentiosi cu imaginile pe care le vedeti aici pe blog.Nu ma supara , chiar apreciez critica constructiva.
Dpdv al culorilor ... nu stiu ce sa zic ... mie imi plac asa mai tari (doar eu am facut-o :P )
De cropat am cropat-o ... dar isi pierde din punctele de interes.

PS: e pestera pe acolo Gelu ? :) ;)) (noi nu am nimerit-o)

Adrian Puica spunea...

eu zic ca daca ar fi incadrat mai spre stanga, sa se vada zapada, pierde "drumeagul ala care face toti banii". si care, si dupa parerea mea, reprezinta in mare proportie subiectul principal in poza. sau defineste mult din "aerul" pozei.

si chiar ai dreptate Robert, chiar era timpul sa fim mai pretentiosi, si sa trecem de faza cu imi plac prima si a treia...dar atat. bravo!

Smekermann spunea...

Da dar asa cum este la momentul actual mi se pare neechilibrata, partea din stanga pare mai "grea" decat ce este in dreapta.

Alberto Bolocan spunea...

Cam overproduced... dar imi place feeling-ul.