marți, 22 aprilie 2008

Magura

Cateva din pozele facute in satul Magura. N-am procesat inca HDR-urile, ca mi-e lene.
Panorama din 2 poze. Facuta pe ploaie in prima zi (ce mai ramasese din ea)

Facuta tot in prima zi, norii se sparsesera putin sa lase lumina de apus sa ilumineze Bucegii.

Poza de noapte, cu luna in nori. 156 de secunde shutter speed.

Caine uitandu-se la rasaritul soarelui pe Piatra Craiului. Facuta cu un obiectiv de 10-20 la 14mm.

Nu chiar lumina de apus, dar soarele se coborase destul sa incerc o poza cu backlight.

5 comentarii:

Adrian Puica spunea...

foarte pe gustul meu. deosebite prin naturalete. nici nu stiu care sa zic ca imi place cel mai mult...

Strabunicutza spunea...

foarte tari!

RobertG spunea...

Nice prima poza si ultima (k nu mai stiu a cata e :) )
O parere pers ... poate eram mai ok dak foloseai un filtru de polarizare ( makar in PS) ...

ps: imi aduc aminte de peisajele pe care le propusesei pe forum ... sincer , mult mai bune decat astea ...

Imi place mult ideea cu catelul ... pacat de umbre,era bun un alt moment al zilei.

julliano spunea...

frumoasa poza de noapte, are detalii suficiente si tonalitati deosebite. bravo!

Smekermann spunea...

Multumesc mult de comentarii. Robert, un polarizator n-ar fi ajutat cu cerul in ultimele doua, ca in una eram cu soarele in spate si in alta eram cu soarele in fata. Poate ar fi fost mai bine daca as fi folosit un polarizator la primele doua, dar ploua si eu am un polarizator pe filtru cokin si chiar nu aveam chef sa-l mai scot si pe ala pe ploaie. Multumesc de critica.