marți, 1 aprilie 2008

eu+eu=eu

14 comentarii:

Anonim spunea...

Bun! Foarte bun!
La prima vedere pare o pictura...
Felicitari!
Pacat ca nu ai prins si copilul din background, pacat ca e prea inscriptionat tricoul acela, pacat ca nu am fost si eu pe acolo.

julliano spunea...

foarte bine! =D>

battlefield spunea...

e facuta la zoo, era un trafic teribil acolo, misunau copiii, parintii, umbrele, etc.Abia am reusit sa scot ceva cat de cat,ca dadeau babutele cu nepoteii peste mine, ca nu aveau loc:)).multumesc:)

Anonim spunea...

OK!
Mie imi plac culorile imaginii. Am vazut culorile astea doar in studio, cu lumina foarte controlata.
Ca recomandare, se mai poate scoate un pic zgomotul de imagine.
Nu trebuie sa te scuzi de circumstante. Cand arati o poza, din pacate, nu intereseaza pe nimeni conditiile de realizare ci doar rezultatul final.

Adrian Puica spunea...

dar conteaza si conditiile in care a fost realizata. de multe ori esti si un criteriu de punctaj, dificultatea realizarii.
oricum, bravo Brându' :)
nice!

liviu badescu spunea...

O fotografie foarte reusita!

Cred ca nimeni nu ar putea comenta fotografia castigatoare a concursului World Press Photo 2007(VANITY FAIR, Tim Hetherington-Marea Britanie)din punctul de vedere al compozitiei(pentru ca nu a fost acolo!) sau al zgomotului de imagine (si are, slava Domnului!).
Sau poate ar face-o numai cei care ar crede ca, printr-un miracol, aflandu-se acolo, ar fi reusit un cadru superior compozitional si tehnic.
Miracolele sunt rare iar "critica, ca si fulgerul, nimereste productiile cele mai inalte(Goethe, Faust)".

Felicitari Battlefield!

Andrei spunea...

foarte frumoasa

Anonim spunea...

Toti dorim sa invatam mai multe despre fotografie. De aceea, fiecare ar trebui sa vina cu sfaturi sau idei - care la randul lor ar trebui sa fie dezbatute. Eu am zis doar ca'mi place imaginea si ca as fi vrut sa fiu acolo, fiind un pic invidios. Nicidecum ca as fi scos ceva mai bun...
Criticile sunt importante dar conteaza si de la cine vin. De la cineva care nu vrea sa lucreze un pic fotografiile sale, sa nu cumva sa 'strice realitatea', in schimb adauga 'realitatii' mizeriile de pe senzor, merci! Sunt forumurile pline...

Catalina Zaharescu spunea...

Foarte faina imaginea. Iar zgomotul are farmecul lui aici, in opinia mea. :)
Chill boys, fiecare are dreptul la o opinie. Ma bucur ca macar voi le argumentati. Am vazut cazuri in care se fac observatii fara sa se si argumenteze (lucru pe care nu il pot numi critica ci junk).

Anonim spunea...

Scuze Catalina. Recunosc m'am enervat un pic si am fost rau...
Nu suport in general motto-urile si filozofia de colt de strada.
OK. Retractez dar nu sterg!
Ma supara ca sunt mult mai multe imaginile necomentate decat cele comentate. Foarte putini critica, majoritatea zic: buna sau imi place si atat.
Imaginea lui battlefield este cred printre cele mai bune postate aici si sper sa mai fie comentarii pe marginea ei.

Catalina Zaharescu spunea...

Nu am inteles pentru ce iti ceri scuze :).
In rest, ai dreptate. Fotografia De fata este foarte faina si bine vazuta. Are impact vizual atat prin sitatia in sine cat si prin cromatica, prin compozitie, iar battlefield e de admirat ca s-a descurcat atat de bine in situatia data. Eu, de exemplu, fug de aglomeratie... ma sufoc, dar-mi-te sa mai fac si fotografii. :)
Deci, respect.

liviu badescu spunea...

"Critica este de obicei un fruct al invidiei sau efectul unei ridicole pareri bune despre propria capacitate...
Criticul incearca sa pretinda ca autorii nu trebuie sa se bucure de libertatea de a gandi si produce o opera decat in masura in care el, criticul, intelege si poate accepta acest mod de a gandi"
Nietzsche


Imi pare rau ca unii nu "suporta" motto-urile si filozofia ("de strada"?!)ale predecesorilor nostri. Pe mine acestea m-au invatat multe lucruri. Unul ar fi, de exemplu, ca picaturile de ploaie cazute pe un obiectiv sau mizeria de pe un senzor sunt infinit mai putin periculoase pentru un fotograf (si pentru fotografia lui) decat MIZERIA UMANA !

Anonim spunea...

Domnule Badescu, mai usor cu comentariile de genul asta.
Imi cer scuze, eu nu am fost fair-play, eu am atacat primul. Fiecare cu senzorul lui, cu mizeriile lui.
Battlefield nu are nici o vina sa citeasca comentarii fara nici o legatura cu imaginea ei.
Mai am voie sa laud o data? Bravo Battlefield!

battlefield spunea...

multumesc pentru comentariile constructive, indiferent de natura lor :) spor la poze tuturor:)