miercuri, 23 aprilie 2008

Pink

8 comentarii:

mihai marin spunea...

Place, in special armonia intre background si subiect. Felicitari!

GELU spunea...

Claritate si tonare cadrul sta excelent, dar la unghiul din care e prins modelul nu sta deloc bine!!Nu-l avantajeaza, partea stanga(cum te uiti) parca nu-i a ei....cred ca unul dintre motive ar fi lumina iar celalat punctul de statie.

Adrian Puica spunea...

mie mi se pare ca are o puternica deviatie de sept, poate tot din cauza luminii. sau chiar are? in cazul asta, pacat ca e scos in evidenta. in rest, imi da impresia de not-alive :)

minx spunea...

nu stiu de ce cautati "frumosul" , cand si "uratul" este o categorie estetica !...mesaj pentru gelu si adi

julliano spunea...

lasand la o parte nodurile in papura, mie-mi place fotografia. singurul lucru pe care l-as avea de obiectat ar fi lumina care aplatizeaza oarecum fatza personajului. o alta schitza de lumini poate ar ajuta mai mult.

GELU spunea...

Mesaj ptr MINX THEONA:
Asa e!Doar ca e foarte greu sa scoti ceva "ESTETIC" din "URAT", trebuie ceva stiinta.
Iulian, nodurile astea in papura trebuie sa le rezolvi inainte sa expui un cadru si dupa cum spunea si Madalina e greu cu ESTETICA inaintea luminii.....cred eu!
Sper ca n-am suparat pe nimeni.

Dedi spunea...

geniala! e roz dar e trista de mor! bravo ioana! imi place mult de tot. subiectul parca incerca sentimentul de veselie, dar nu ii iese. daca a iesit asa - ai avut noroc; daca ai dorit sa iasa asa - jos palaria!

Adrian Puica spunea...

nu minx, nu cautam neaparat frumosul, poate doar echilibrul. oricum e o chestie de gusturi, dar eu zic ca e bine de discutat, si nu doar de dat cu parerea vis a-vis de a-ti placea o fotografie sau nu. trebuie sa mai spunem si de ce anume nu ne place. nu cred ca e persoana lucida si care vrea sa faca ceva in fotografie, care sa se supere daca cineva ii spune ce i se pare deranjant la fotografia sa :) nu-i asa Ioana?:)

fotografia e departe de a fi proasta, dar, cum specula si Iulian, "noduri in papura" sau cusur se pot gasi aproape la orice foto. mai ales ca e vb de mii de pareri si gusturi, cum ziceam.
spor! :)